Krokodilskinn

Nu har det varit lite tyst på bloggen ett tag. Jag jobbar på ett hemligt projekt som ska bli en present så då vill jag ju inte visa för mycket och avslöja något innan den är överlämnad!

Men idag var jag av en tillfällighet förbi i en Hemtex-butik och såg att de hade lite garner! Fastnade för detta fina!!!

20140313-234642.jpg

Jag har verkligen snöat in på melerade garner just nu och detta var precis i rätt färgskala med.

Min vän Linda hade börjat på ett projekt med crocodile stitch sist vi sågs över en virkfika och det blev jag också sugen på att testa. Detta garn blev ju perfekt till en halsduksliknande sak i det!

20140313-235210.jpg

Kommentera

