Namnband

Förra veckan gjorde jag slag i saken! Har ett tag gått och funderat på att köpa hem så kallade namnband, vävda tygband man syr fast, att ha att märka mina tillverkade alster med. Efter lite sökande på nätet slängde jag iväg en beställning på Ikast etiket. Som sagt: en vecka har gått och jag väntar otåligt på att 7-14 vardagar ska gå. Men den som väntar på något gott… som det heter. Äh! Skitsnack säger jag. Vänta suger! Haha!

20140220-000955.jpg
Såhär ser mallen ut för banden. Grå bakgrund med text i silver. Hoppas de blir bra!

Kommentera

