Mössa

Jag tror jag har ett problem. Ett ganska trevligt problem, men ändå. Jag kan inte längre sitta still i TV-soffan utan ett handarbete!
Jag hittade resterna av garnet jag stickade tofflorna av i julas och tänkte: Det måste jag ju göra nåt av! Så in på Drops och leta mönster. Jag fastnade bland mössmönstren och hittade detta. Sedan lade jag till ett hjärta i samma garn som jag hade kvar från min tröja. Jag hade inget mönster på hjärtat så jag improviserade lite. Blev ganska bra. Sedan sydde jag kedjestygn runt så blev det riktigt fint!

Så nu har jag en ny mössa helt enkelt.

20140112-022002.jpg

20140112-022021.jpg

20140112-022740.jpg

20140112-022848.jpg

Kommentera

