Tröjan

Nu är tröjan klar med! Ett ”jullov” med mycket tid framför TV:n så blev den klar på en dryg vecka. Dock märkte jag efter att ha stickat mittstycket att jag skulle gjort en större storlek… Enligt måtten så skulle Small passa mig men tänkte att jag kanske skulle göra Medium för säkerhets skull. Men nej, jag tog en chansning på Small. Så den är lite trång kanske. Eller inte trång men ganska tajt iallafall. Jaja. Så blir det ibland!
Mönstret och garnet kommer från Drops. Här är mönstret. Garnet är Eskimo och knapparna kommer från Stoff & Stil som vanligt.

20140101-230218.jpg

20140101-232145.jpg

20140101-232153.jpg

2 thoughts on “Tröjan

Kommentera

