Hello Kitty x2

Till mina två systerdöttrar brukar jag virka en liten julklapp. I år fick jag en förfrågan på Hello Kitty. Så jag började leta runt på internet efter bra mönster. Efter många om och men hittade jag ett! Det var dock på franska! Jag läste ju franska i skolan för länge sedanoch kan inte direkt säga att jag kan språket, men med lite Google translate och bilddiagram så kunde jag klura ut det. Här är en länk till den franska sidan med massor av olika mönster.
De blev jättefina!

20131229-180758.jpg
Här håller jag på att brodera ansiktet. Har markerat med knappnålar för att få allt på rätt plats. Vanlig, lite tjockare, sytråd använde jag till ansiktet.

20131229-180921.jpg
Färdiga! Perfekt storlek blev de med!
Och de blev väldigt uppskattade av deras nya ”mammor”!

One thought on “Hello Kitty x2

Kommentera

