Piffa till skor!

Kanske dags att visa nåt annat än skickat och virkat!
Jag köpte ett par skor och tyckte att skosnörena var lite långa. Så jag gick till en skoaffär för att köpa nya, snören alltså. Tanken var att jag skulle ha vita fast kortare då men där på disken stod ett ställ med massa olika roliga snören! Eftersom jag den kvällen tänkt ha mina nya skor till en rödprickig klänning så kunde det ju inte bli bättre!
Jag har fått många komplimanger för dessa skor, både från vänner och okända och väldigt otippade främlingar! Skorna är köpta på Dinsko och var alltså inte alls dyra. Med lite piff så kan även produkter från de lite billigare kedjorna bli riktigt skojiga och unika!

Före:
20131111-162826.jpg

Efter:
20131111-162902.jpg

Kommentera

